نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
27433
-
الف
+

مصاحبه اختصاصی آی فیلم2 با «سیروس کهوری نژاد» بازیگر سریال یوسف پیامبر

«سیروس کهوری نژاد» در «ویژه برنامه عید سعید فطر» از خاطرات و تجربیات کاری خود در عرصه بازیگری سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «سیروس کهوری نژاد» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 اکنون بازی وی را در سریال «یوسف پیامبر (ع)» شاهد هستند، در «ویژه برنامه عید سعید فطر» از خاطرات و تجربیات کاری خود در عرصه بازیگری صحبت کرد.

«سیروس کهوری نژاد» درخصوص چگونگی ورودش به جمع بازیگران سریال «یوسف پیامبر (ع)» گفت:زمانی که مرحوم سلحشور فلمنامه سریال «یوسف پیامبر (ع)» را به من دادند ، به کرکتر «ممی سابو» بسیار علاقمند شدم و آن را پذیرفتم.

کهوری نژاد درباره اینکه مردم وی را با کدام کرکتر هایش بیشتر به خاطر دارند، گفت: مردم سریال های «ولایت عشق» و «یوسف پیامبر (ع)» و فلم سینمایی «اخراجی ها» که در خارج از ایران هم از شبکه های مختلف نشر شده و تماشاگر بیشتری داشته را بیشتر به خاطر دارند. 

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد: در زمانی که به خارج از کشور سفر کردم با افرادی روبرو شدم که من را شناختند. وقتی دیدم مردم از دیدن من احساس شعف پیدا کردند، از کار خودم احساس رضایت کردم و فکر میکنم که توانستم آن نقش را خوب ایفا کنم.

«سیروس کهوری نژاد» از خاطرات خود در سریال «یوسف پیامبر (ع)» گفت: خاطره جالبی که دارم به بخشی مربوط است که کرکتر «ممی سابو» به نقطه عطف می رسد و از جان یوسف (ع) محافظت می کند. در واقع من باید به شخصی که به جان حضرت یوسف(ع) سوء قصد کرده بود، محکم ضربه می زدم اما وقتی دوبار این سکانس را ضبط کردیم آقای سلحشور راضی نبودند و گفتند باید جدی و محکم تر این کار را انجام بدهی.

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد: آقای سلحشور وقتی دیدند من من حاضر نیستم به طور جدی رفیقم را که بازیگر نقش مقابل من بود را بزنم، خودشان آمدند و گفتند اول به من بزن و بعد به بازیگر. با شنیدن این حرف بسیار تعجب کردم اما آقای سلحشور کاملا جدی بود و در نهایت من به او ضربه محکمی زدم و گفتند درسته حالا برو و همینطور بزن. بعد از آن من هم وارد صحنه شدم و این بار واقعا زدم!

کهوری نژاد از دلایل ماندگاری سریال «یوسف پیامبر (ع)» گفت:یک مجموعه وقتی در کنارهم به درستی کار کنند باعث ایجاد یک تعادل خوب می شود و این اتفاقی بود که در سریال «یوسف پیامبر(ع)» به وجود آمد.

وی ادامه داد: مسئله دیگری که وجود دارد، این است که این سریال بیشتر داستان «زلیخا» هست تا قصه «یوسف(ع)» چرا بینندگان شاهد تحول زلیخا هستند، این کرکتر عشق را چیز دیگری می بیند.او  در مسیر عشق خطایی انجام می دهد و تاوان آن را پس می دهد و وقتی به یوسف(ع) می رسد دیگر او را نمی خواهد و تنها عشق به خدای یکتا دارد.

«سیروس کهوری نژاد» در ادامه حضور در ویژه برنامه عید فطر آی فیلم2، اشاره ای هم به تجربه ایفای نقش افغانستانی اش کرد و گفت: در تیاتری به نام «باران» کرکتر مهاجری را بازی کردم که در نزدیکی مزر ایران و افغانستان زندگی می کرد و راهنمای بیابان بود و باید فیزیکدانی را از صحرا عبور می داد. 

وی ادامه داد: خاطره خوشی که از این تیاتر دارم این بود که برای یاد گرفتن گویش دری با مرد افغانستانی به نام «محمد» آشنا شدم و بعد از دیدن و معاشرت با او تحولاتی در نحوه تفکر من به وجود آمد و برایم بسیار خوشایند بود.

«سیروس کهوری‌ نژاد» بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 2 اسد(مرداد) 1342 در هرمزگان است.

وی دارای ماستری کارگردانی است و به جز هنر بازیگری در عرصه کارگردانی تیاتر و سینما نیز فعال می باشد و در دانشگاه های هنر تدریس می کند.

کهوری‌ نژاد بازیگری را از سال 1359 با تیاتر آغاز کرد. نگارش و کارگردانی فلم کوتاه داستانی «دنیای من» در سال 1364 در انجمن سینمای جوان بندر عباس از نخستین کارهای هنری جدی اش وی بود.

فلم سینمایی «آن سوی غروب» در سال 1367 نخستین کار کهوری نژاد در سینما بود. وی با سریال «فروغ بی پایان» در سال 1370 که با موضوع مناسبت های مذهبی ساخته شده بود، وارد تلویزیون شد.

سریال های «ولایت عشق» و «آسمان من» و فلم های «اخراجی های 1و 2» با بازی وی پیشتر از شبکه آی فیلم2 نشر شده است.

گفتنی است که سریال «یوسف پیامبر (ع)» هر شب ساعت 21 به وقت تهران و کابل و ساعت 21:30 به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم 2 نشر می

بیشتر بخوانید:

دانلود و تماشای ویژه برنامه عید سعید فطر 

«سیروس کهوری نژاد» از «یوسف پیامبر» تا «ستایش3»+ تصاویر

دانلود سریال «یوسف پیامبر»

دانلود سریال «ولایت عشق» 

دانلود سریال «آسمان من» 

دانلود فلم «اخراجی ها2»

م ح

نظر شما
ارسال نظر